18 Kasım 2014 Salı

Erasmus Bavul hazırlama , Bavulda olması gerekenler

Proje ödevime biraz ara verip size bavulunuzda olması gerekenler için tavsiyelerde bulunmaya karar verdim umarım işinize yarar. Tırnak makası,pijama cart curt her yolculuk olması gerekenleri yazmaya niyetim yok size burada ihtiyacınız olacak şeyleri yazıyorum tabi eksiklerim olabilir affola.

*Termal İçlik Takımı (Kış Bitmek Üzereyse Siz bilirsiniz)

*Eğer yeriniz varsa mutfak malzemesi (bıçak getiren var nasıl geldi halen anlamam)

*Baharatlar (yemek yapacaksınız unutmayın tuz karabiber değil de ülkemize özgü olanlar )

*Eğer seviyor iseniz sucuk getirin bana bol bol dua edersiniz emin olun :)

*Terlik (burada ucuz da var ama ben getirmediğime pişman olmuştum)

*Helal sıkıntısı olanlar için et bulyon

*Kesinlikle hazır çorba (burada kyk mantığı yok mutfak orada git naparsan yap senin sorumluluğun)

*Yabancı arkadaşlara sevdiğiniz hocalara Türk hediyesi(ben lokum aldım 6x400 gr baya işimi gördü)

*Eğer mümkünse uyduruk 2. Telefon (Yeni hat alacaksınız her banka şifresinde değiştirmek işkence)

*Şifre üretme cihazları veya telefonunuza cep anahtar , şifrebaz gibi uyguları kurup gelin

*Telefonunuzu ve İnternet bankacılığınızı yurtdışına açtırın

*Belki lazım olabilir küçük kilit ve zincir (bana lazım olmadı)

*El bagajı hakkınız için sırt çantanızı güzelce doldurun 8 kg hakkınız var zaten bende tartmadılar bile

*İğne ve iplik (ilginç bir şekilde yırtılmayan kıyafetleriniz yırtılabilir veya nevresiminizi dikebilirsiniz)

Not : Temizlik ürünleri şampuan diş fırçası macun vs orada ucuz kendinize yük etmeyin avrupadan alın bence  (polonya'yı biliyorum euro bölgesi nasıl bilemedim şimdi)

Bunları bavulunuza koyup hazır olduğunuzda mutlaka tartın havaalanında 30 euro gibi ek bavul hakkı almak istemiyorsanız tabii.Hatırladıkça eklemeler yaparım , iyi günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederiz.